מתנות לחינה לגבר

מתנה לחינה לגבר

החינה היא אירוע משמח, ססגוני, מיוחד ומושקע שמטרתו לאחל לזוג הטרי שמחה, אושר, שפע ופוריות. היא מייצגת טקס מעבר מחיים כיחידים לחיי זוגיות ונהוג לציין ולחגוג אותה בעדות המזרח. חשוב להדגיש כי לעומת חתונה, ידוע שעבור אירוע מסוג זה ההוצאה מצד האורחים היא הרבה יותר סמלית. אם אתם עומדים כעת בפני רכישת מתנה לגבר שחוגג בקרוב חינה וודאי נתקלתם בבעיה כי למרות שפע האפשרויות למתנות, עדיין קיימת תחושה כי מתנות רבות חוזרות על עצמן או שהן לא בהכרח מתאימות לסגנון המתנה שרצינו למצוא. לרוב עם היכרות טובה עם הזוג אנחנו נרצה להעניק מתנה לחינה לזוג עצמו

אך ברוב המקרים ניהיה בחינה כאשר אנחנו בהיכרות עם צד אחד, למשל של הגבר.

אז איך נבחר מתנה לחינה לגבר?

דרך אחת מאד יעילה כדאי להצליח "לפגוע בול", היא לבדוק האם יש פריט או מוצר שחתן השמחה ישמח לקבל במתנה. כדאי לבצע בדיקה עם חברים, בני משפחה או לנסות ולדובב אותו באלגנטיות במטרה שיחשוף מה הוא ישמח לקבל.

מה בתכלס כדאי לקנות לחינה לגבר?

אפשר להזכיר ולהסב את תשומת הלב שבניגוד לחתונה, בחינה לא נהוג להביא כסף. למעשה, קיימת ציפייה מהאורחים שיביאו מתנה. זוהי הזדמנות נהדרת להעניק משהו מעט יותר אישי מאשר כסף מזומן. על פי רוב, המתנות המקובלות לחינה הן מתנות פרקטיות (שימושיות) או מתנות שהן מותרות –  פינוקים שכל אחד ואחת ישמחו לקבל. הנה כמה דוגמאות למתנות שיכולות להתאים ולשמח כל גבר אשר חוגג חינה:

גזרת המתנות השימושיות: ישנו מגוון רחב של מתנות שימושיות שניתן לרכוש ולהעניק לגבר.    

הנה כמה מהן:

  1. הגברים הפרקטיים ישמחו לקבל מתנה שימושית ליום יום. ארנק יפה ונוח , שעון יוקרתי, נעליים ממותג שאהוב על הגבר, צמיד או שרשרת אופנתיים, תיק לטיולים משותפים או גאדג'ט אהוב יכולים לחלוטין לעשות את העבודה. עוד במסגרת המתנות הפרקטיות יש את אביזרי הספורט. לטובת הגברים שאוהבים ספורט, אין כמו לעשות ספורט בסטייל. חולצות נוטפות זיעה, שעון דופק, נעלי ריצה טובות או תיק גברי לחדר הכושר יכולים להתאים מאוד.
  2. לגברים המסורתיים – טלית, סידור לשבת או תפילין יכולים להתאים בהחלט כמתנה ראויה.
  3. לגברים הבשלנים – סט סכינים או מחבתות בישול איכותיות יכולים להתאים מאוד ולהתגלות כמתנה שימושית נהדרת לגברים שאוהבים לעבוד במטבח.

גזרת המתנות המפנקות: ישנן שלל מתנות מפנקות שיכולות להתאים בול.

הנה כמה מהן:

  1. עיסוי – מתנה מעולה לגברים שעובדים קשה וצריכים רגע להשתחרר ולהירגע. בוודאי אחרי כל חגיגות החינה אין גבר שלא יהנה ממסאז' טוב.
  2. באנג'י, צניחה חופשית, מרוצי מכוניות, פיינטבול וכו' – לגברים חובבי האקסטרים.
  3. מארז מפנק של שוקולדים, פרחים ואלכוהול – ניתן למצוא ברחבי האינטרנט מארזים רבים ומגוונים המכילים הפתעות מתוקות, מוצרי אלכוהול שונים ופרחים או דברי נוי. מתנה מושלמת עבור גברים רומנטיים שאוהבים פינוקים. 

כמה אפשרויות נוספות לרכישת מתנות מפנקות ביותר שמתאימות לחברים המתאגדים יחד ברכישת המתנה ומעוניינים להשקיע במיוחד בגבר המאושר :

  1. מכונת קפה – מי מאיתנו לא צריך מכונת קפה טובה.
  2. סוני פלייסטיישן – לגברים הגיימרים.
  3. מנוי לקבוצת ספורט לעונת משחקים – לגברים חובבי הספורט.

טיפים חשובים

  1. בתהליך בחירת המתנה הפעילו שיקול דעת וחישבו איזו מתנה יכולה להתאים לגבר המאושר שחוגג חינה.
  2. מומלץ ביותר להשוות מחירים עם אורחים נוספים על מנת להימנע מחריגות לכאן או לכאן.
  3. אם רוצים לרכוש מתנה שווה בלי לקרוע את הכיס, כדאי להתאגד עם אורחים נוספים אשר קרובים אליכם. כך תימנעו מכפילויות במתנות ותוכלו לפנק אף יותר את הגבר המאושר.
  4. התייעצות עם חברים אשר קרובים לגבר לגבי מוצרים שהוא צריך או פינוקים שיתאימו לו יכולה להועיל מאוד.

לסיכום

רגע לפני שאתם מורחים חינה על היד, רוקדים עם הזוג הטרי לצלילי מוזיקה מזרחית אותנטית ואוכלים אוכל טוב, זכרו לכתוב ברכה לרגל המאורע החגיגי. הברכה חשובה לא פחות מהמתנה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂