מתנה לחינה לזוג – טיפים ורעיונות שכדאי להכיר

מתנה לחינה לזוג

החינה היא אירוע משמח, ססגוני, מיוחד ומושקע שמטרתו לאחל לזוג הטרי שמחה, אושר, שפע ופוריות. היא מייצגת טקס מעבר מחיים כיחידים לחיי זוגיות ונהוג לציין ולחגוג אותה בעדות המזרח. חשוב להדגיש כי לעומת חתונה, ידוע שעבור אירוע מסוג זה ההוצאה מצד האורחים היא הרבה יותר סמלית. למרות שפע האפשרויות לרכישת מתנה לשמחת בני הזוג, עדיין קיימת תחושה כי מתנות רבות חוזרות על עצמן או שהן לא בהכרח מתאימות לסגנון המתנה שרצינו למצוא. באירוע כמו חינה נהוג לקנות מתנה שתתאים לזוג ולא רק לגבר או לאישה. אז כיצד נמצא מתנה לזוג הטרי שחוגג בקרוב חינה? 

איך נבחר מתנה לחינה שתתאים לזוג?

על מנת לעשות זאת, עלינו לבדוק אם יש פריט או מוצר כלשהו שהזוג ישמח לקבל במתנה. כדאי לבצע בדיקה עם חברים, בני משפחה או לנסות ולדובב אותם באלגנטיות במטרה שיחשפו מה הם ישמחו לקבל.

מה בתכלס כדאי לקנות לחינה לזוג?

חשוב לחזור ולהדגיש כי לכל זוג יש טעם אישי וגישוש מול חברים ובני משפחה יכול לסייע במציאת המתנה שתעשה את ההבדל. חשוב גם לציין כי בניגוד לחתונה, בחינה לא נהוג להביא כסף. למעשה, קיימת ציפייה מהאורחים שיביאו מתנה. זוהי הזדמנות נהדרת להעניק משהו מעט יותר אישי מאשר כסף מזומן. על פי רוב, המתנות המקובלות לחינה הן מתנות פרקטיות (שימושיות) או מתנות שהן מותרות –  פינוקים שכל אחד ואחת ישמחו לקבל. הנה כמה דוגמאות למתנות שיכולות להתאים ולשמח כל זוג אשר חוגג חינה:

  1. גזרת המתנות השימושיות: זוגות רבים שמתחתנים מתחילים פרק חדש לגמרי בחיים. לעיתים, מתרחש גם מעבר דירה או לכל הפחות מעבר לדירה גדולה יותר. על כן ברוב המקרים הם ישמחו לקבל שלל מוצרים שמצויים בכל בית. אם תבחרו להעניק מתנות שימושיות הפעילו שיקול דעת וחישבו מה יכול להתאים לזוג הטרי. מומלץ גם לתאם מתנות שימושיות בין האורחים כדי לא להעניק כפילויות של מתנות. ישנו מגוון רחב של מתנות שימושיות שניתן לרכוש ולהעניק לזוג, כגון: סטים של צלחות, כוסות או סכו"ם, שמיכות זוגיות מפנקות, חלוקי אמבטיה איכותיים (עם שמות בני הזוג – ליצירתיים שבינינו), כריות שינה נוחות במיוחד, מגבות (תמיד שימושי), סירים, כלים חשמליים וכלי בישול איכותיים, מכונת קפה (למשקיענים במיוחד), כסאות לגינה, שטיח לכניסה, עציצים ססגוניים לבית, אדנית עם צמחי תבלין, ועוד ועוד. תנו לדמיונכם לפרוח.
  2. גזרת המתנות המפנקות: מתאים לזוגות שאוהבים להתפנק ביחד. ישנן שלל של מתנות שיכולות להתאים בול, כמו: קופונים למסאז' זוגי, ספא או מסעדה טובה, כרטיסים לאירוע ספורט (לזוגות חובבי הספורט) או להופעה (של זמר או להקה אהובים על הזוג), כרטיסים לספורט אקסטרים (באנג'י, צניחה חופשית, פיינטבול, מרוצי מכוניות וכו'). גם כאן חשוב לתת לדמיון לפרוח ולחשוב מה מתאים לאופי הזוג.

טיפים חשובים

  1. מומלץ ביותר להשוות מחירים עם אורחים נוספים על מנת להימנע מחריגות לכאן או לכאן.
  2. אם רוצים לרכוש מתנה שווה בלי לקרוע את הכיס, כדאי להתאגד עם אורחים נוספים אשר קרובים אליכם. כך תימנעו מכפילויות במתנות ותוכלו לפנק אף יותר את הזוג.
  3. התייעצות עם חברים אשר קרובים לזוג הטרי לגבי מוצרים שהזוג צריך או פינוקים שיתאימו לו יכולה להועיל מאוד.

לסיום, רגע לפני שאתם מורחים חינה על היד, רוקדים עם הזוג הטרי לצלילי מוזיקה מזרחית אותנטית ואוכלים אוכל טוב, זכרו לכתוב ברכה לרגל המאורע החגיגי. הברכה חשובה לא פחות מהמתנה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂