משלוח זר פרחים

חנות הפרחים של ריגלו

החנות שלנו עם מספר סניפים בארץ מספקים מוצרים לכל הארץ ההזמנה בטוחה באתר שלנו – ריגלו תוכלו להזמין משלוח 24/7 ולשלם באמצעות כרטיס האשראי, PAYPAL, פייבוקס, ביט ועוד  ללא חשש, בזכות תקן PCI ופרוטוקול אבטחת מידע המופעל באתר האונליין שלנו, ניתן לבצע את ההזמנה גם ע"י שיחת טלפון

למספר שמופיע באתר שלנו, ניתן לעשות זאת גם ע"י שיחה בוואצאפ – אבל הכי טוב זה דרך האתר. בחנות שלנו אנחנו מביאים פרחים מהחקלאי עד לבית של הלקוח – לכן חנות הפרחים של ריגלו מספקת מגוון רחב של מוצרים – שוקולד איכותי שניתן לצרף לזר פרחים עם שוקולד, בנוסף ניתן להשיג משלוח מגשי פירות, מארז מתנה מעוצב בצורה מושלמת, משלוחי מתנה לגבר

משלוחי מתנה לאישה, ניתן למצוא מתנה מושלמת לכל אירוע כאשר גולת הכותרת שלנו הינה הפרחים המהממים שלנו, כמעט בכל מארז שלנו ניתן למצוא פרחים.

הדרך האולטימטיבית להביע אהבה – משלוח פרחים אונליין

אין ספק שמשלוח הפרחים שלנו איכותי, תאתגרו אותנו בכל יעד אשר תבחרו ואנחנו נשתדל לעשות זאת במהירות ובזמנים קצרים רק תשתדלו לא להיזכר בדקה ה-90, יחד עם זאת נשתדל לספק את המארזים מהיום להיום, המשלוחים מגיעים עם שליחי אקספרס עד לפתח הבית או בית העסק, משלוחי המתנות והפרחים שלנו נשמרים בקירור ובמים עד הם מגיעים ללקוח, יש אחריות גדולה בלהעביר את החוויה ואת השירות כדי שהוא יהיה מושלם עבורכם, לכן המשלוחים אמנם בתשלום אך אנחנו יכולים להבטיח לכם שהם נעשים בצורה קפדנית, רצינית עד אשר יגיעו ליעדם במהירות המרבית משלוח הפרחים שלנו מגיע כמעט לכל חלקי הארץ.

מחירון המשלוחים – ניתן לראות את מחירי המשלוחים המשתנים בכל עיר ועיר, אנחנו נעשה את מירב המאמצים כדי שתשלמו את המחיר הנמוך ביותר בהזמנת פרחים באינטרנט עד הבית.

איך לבחור את זר הפרחים המושלם?

יש להבין שכל אירוע מיוחד משפיע בצורה בלתי רגילה על זר הפרחים שאותו נרצה לתת במתנה, לכן אנחנו רוצים שחוויית הפרחים שתעניקו למקבלת אותה תהיה מושלמת בדיוק כמו שאתם מצפים מאיתנו לכן אנו נותנים לכם את הפרחים טריים וארוזים בצורה מדהימה שכל אחת תרצה לקבל אותם.

הדברים המרכזיים שמשפיעים על סוג הזר הוא עונות השנה יש הבדל בין הקיץ לבין החורף, לכן ניתן לעשות בחירה אישית של המוצר ואנחנו נדע לספק את הצרכים שלכם או פשוט לבחור מקטלוג משלוח הפרחים באתר של ריגלו.

מה הצבע האהוב על המקבלת, התאמת הפרחים היא כל כך חשובה ואנחנו כמובן נעזור לכם בזה, בהתאם לכך הצבעים של הפרחים צריכים להיות מתאימים לטובת המשלוח – ביום אהבה נרצה לשדר צבעים יותר סקסיים – אדום, ורוד, לבן, סגלגל,

לעומת זאת בחתונה נשקיע בעיקר בצבעים הלבנים לכלה וניתן לראות זאת בזר לכלה.

מהם האירועים בהם נרצה לשלב פרחים

זרים מתוקים ופרחים ליולדת בן או בת והאם זה בכלל משנה?? נרצה לבחור ליולדת הטרייה את הזר המושלם –  לרוב אנחנו נוסיף גם בלון בהתאם ורוד או כחול, הזר גם יהיה מתאים לילד הנולד או לפעמים אפילו תאומים.

לכן מארז מושלם ליולדת ניתן למצוא אצלנו באתר המשלב מגוון רחב של מוצרים.

הזרי פרחים לשבת – יש כאלה שיש להם מנוי אצלנו ובכל שבוע השולחן שלהם צבעוני עם זר פרחים מהמם

יומולדת לבת הזוג – משלוח מרגש מאוד עם ברכה רק כדי להתחיל את היומולדת עם חיוך הרי איזה אישה לא אוהבת פרחים.

משלוח פרחים ליום נישואין – אוי אוי אם רק תשכח את היום הזה, אנחנו לא רוצים לחשוב בכלל מה יקרה לך 😉 שתדע שאין דבר מושלם יום ממארז מפנק וזר פרחים סגנוני ומשגע.

יום אהבה – כבר דיברנו על זה, לכן  אין ספק שפרחים אדומים ולבנים- פרחים סקסיים עם ברכה מרגשת יעשו את העבודה.

סידורי פרחים לחתונה – בין אם זר לכלה שכול הבנות מיד ינסו לתפוס, או הסידור לאוטו לחתן והכלה, הכול צריך להיות מתוקתק ובאיכות גבוהה כדי לא להרוס את החגיגה.

זר פרחים עד הבית – מושלם שכל בחורה תתרגש בטירוף

הפרחים שלנו מעוצבים בצורה מושלמת ע"י מעצבת פרחים מקצועית אשר נותנת את חוש היצירה שלה כל פעם מחדש, מי אמר שזר רק מתאים לאישה, ניתן למצוא אצלנו סידורי פרחים המתאימים גם לגברים – ולכן זר לגבר הוא טרנד חדש.

לכן אופן סידור זרי ה פרחים של ריגלו מייצרים מקבץ של פרחים שונים המחוברים ביחד וחיים בהרמוניה, כל זר נעשה בעבודת יד, נארז ע"י עובדת חרוצה עם צלופן ונייר אריזה מושלמים ובסגנון חדש המתאים סוג הפרח – הפרחים שלנו נשמרים במים ובקירור כדי לשמור על הטריות שלהם תמיד, לרוב הזרים שלנו מחזיקים מעמד זמן ארוך מהרגיל בעקבות הטיפול המסור שהם עוברים עד אשר המשלוח פרחים מגיע ליעד וכובש עוד לב של אישה מרוצה.

המוצר הטוב ביותר שלנו הוא זר פרחים ניתן לשלב בלונים ושוקולד לתוך אותו מארז והפלא ופלא – ניתן להחזיק זאת ע"י זר אחד.

הפרחים מגיעים בצבעים שונים ומגיעים לכל חלקי הארץ.

תעשו את היום שלהם עם פרחים בלהבים

יש אלפי הזדמנויות להפתיע מישהו עם פרחים. זה יכול להיות בזמן שהוא נפגש עם מישהו בתחנת האוטובוס.

זה יכול להיות באמצע טיול או אפילו במקום העבודה. אם אתם יוצאים לדייט, תוכלו למצוא מגוון זרים רומנטיים לבחירה. מצד שני, יש הרבה זרי פרחים ידידותיים המושלמים לאמירת ברכות!

הם דרך נהדרת להראות לבוגר לאחרונה באוניברסיטה שאתה די גאה בהם או לברך מישהו על עבודתו החדשה. או אולי אתה מקווה לעודד מישהו סתם ככה. דאגו למשלוח פרחים מחר או אפילו היום על ידי חנות הפרחים שלנו.

אנו מספקים משלוח במחירים מאוד זולים, מה שהופך את פרחי רגלו לפרחים במחירים סבירים ונוחים. להבים הוא אחד מהיישובים הרבים בישראל בו אנו מספקים תמורה מעולה לכסף ואפשרויות משלוח נוחות. אנחנו לא מעבירים את ההזמנה שלך פשוט לחנויות פרחים מקומיות.

אנו מנהלים את אספקת הפרחים שלנו ושולחים סידורים ישירות אליך. זה מבטיח כי הנמען שלך יקבל במהירות פרחים טריים. המסירה אצלנו היא פשוטה.

הזמינו את הפרחים שלכם ונוכל לספק לכם אותם במהירות. בנסיבות הרגע האחרון, אנו יכולים אפילו לבצע משלוחים באותו יום. לעתים קרובות אנו רואים אנשים מסתפקים בזרי פרחים נמוכים במחירים הזויים מחנות הפרחים או המכולת הקרובים. במקום זאת הזמינו מפרחי רגלו. אנו פתרון אמין יותר, זול יותר וגמיש יותר.

בחרו מתוך המבחר העצום שלנו כדי למצוא את סידור הפרחים המושלם. משלוח פרחים בלהבים מאוד זול אצלנו כך שלא משנה כמה רחוק אתה גר תוכל להעביר מסר ולהראות למישהו שאתה אוהב, מעריך או גאה בהם עם זרים טריים מרגלו.

הערים בהם אנחנו מבצעים משלוחים לכל הארץ – משלוחים בפריסה ארצית

הערים המרכזיות בהם אנו מבצעים משלוחי פרחים ובכך מגיעים לכל הארץ תל אביב – מרכז הארץ תנועה בלתי פוסקת של אנשים שכל אירוע מזמינים זר פרחים או משלוח מתנה בתל אביב לכן אין ספק שתל אביב אוהבת פרחים, יחד עם זאת משם אנחנו מספקים כמעט לכל

מרכז הארץ פרחים, שוקולדים ועוד המון מוצרים באר שבע- משלוח פרחים לבאר שבע הוא המקום הקרוב ביותר לליבנו, באר שבע ספקית פרחים ענקית ומרכזית של ריגלו, ממנה מסופקים הפרחים להמון ערים מרכזיות כמו

משלוח פרחים עומר, משלוח פרחים בלהבים, משלוח פרחים לבסיס חצרים, משלוח פרחים מיתר, עוטף עזה, משלוח פרחים לאופקים, קרית גת.

משלוח זר פרחים לבתי חולים

אנו עושים משלוחים לכל בתי החולים בארץ – משלוח זר פרחים לבית החולים סורוקה בבאר שבע- משלוח פרחים לבית חולים ליולדת או לאדם החולה ואנו רוצים לשמח ולאחל החלמה מהירה ניתן לעשות זאת בקלות ובמהירות ע"י הזמנה מקוונת ומאובטחת באתר שלנו.

משלוח פרחים לבלינסון, משלוח פרחים פוריה, משלוח פרחים וולפסון, משלוח פרחים, הלל יפה שבחדרה, משלוח פרחים לבית החולים ברזילי באשקלון, משלוח פרחים בלינסון , משלוח פרחים אסף הרופא, משלוח לבית חולים העמק – עפולה, משלוח פרחים לשניידר, משלוח פרחים לסורוקה באר שבע

לבית חולים מאיר בכפר סבא, משלוח פרחים לקפלן, משלוח רחים לבית לווינשטיין, משלוח פרחים ללניאדו נתניה – מרכז רפואי מעייני הישועה,

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂