מתנה לגבר דתי

מתנה לגבר דתי

רבים מחזיקים בדעה כי רכישת מתנה עבור גבר דתי יכולה להוות עניין בעייתי ומורכב בשל מיעוט האפשרויות למתנה. אך זהו לא המצב במציאות. למעשה, לא קיים הבדל ניכר בין מתנות לדתיים ובין מתנות לחילונים. גברים דתיים רבים ישמחו לקבל מתנות נפוצות וסטנדרטיות. יחד עם זאת, אנשים רבים עדיין מעוניינים לקנות מתנה בעלת מאפיינים דתיים שעשויה לעיתים להתאים יותר ולהראות השקעה במחשבה על המתנה.

אז איך נבחר מתנה לגבר דתי

כדי לעשות זאת, עלינו לבדוק אם יש פריט או מוצר מסויים שהוא ישמח לקבל במתנה. נוכל לבצע זאת  באמצעות בדיקה עם חברים, בת הזוג או המשפחה. האמיצים שבינינו יכולים לנסות לדובב אותו באלגנטיות על מנת שיחשוף מה הוא היה שמח לקבל. כדי לשמור על אלמנט ההפתעה, השתדלו לפעול בזהירות וחכמה.

מתנות לגבר הדתי – רעיונות ששווה לחשוב עליהם

בשביל לעזור לכם לצלוח את משימת רכישת המתנה לגבר הדתי, הכנו לכם כמה אפשרויות למתנות שוות במיוחד:

    1. רגעים מתוקים וכשרים ישנם ברחבי האינטרנט מגוון מארזי שוקולדים כשרים הכוללים דברי מתיקה שונים ואף אלכוהול. חשבו מהו השילוב המושלם במקרה שלכם שבזכותו יוכל הגבר להינות מרגע מתוק.
    2. טליתות שכולן זהב וכסף – הטלית היא תשמיש קדושה בעל חשיבות רבה. היא יכולה להיות מתנה מעולה עבור גברים דתיים. בעת חיפושכם אחר הטלית המושלמת תוכלו למצוא שלל טליתות תפורות מבדים שונים בצבעי זהב וכסף. לאלו שממש רוצים להשקיע ניתן אף לרכוש סט קודש מהודר לגבר הדתי אשר מכיל לרוב – טלית, כיסוי לטלית ולתפילין, סידור וכיפה איכותית. על פי רוב, ניתן גם לרכוש את כל הפריטים עם חריטת או רקמת שם. 
    3. ללכת עם התנ"ך בכל יום – תכשיט ננו תנ"ך הוא תכשיט אשר מכיל את כל 24 ספרי התורה החל מבראשית ועד דברי הימים. זו יכולה להיות מתנה שימושית בעלת ערך סנטימנטלי לגבר. התכשיט יוצא הדופן יכול להירכש לרוב בתור שרשרת או צמיד. 
    4. לשלם בסטייל – מי מאיתנו לא משתמש בארנק? ארנק יוקרתי עם חריטה של משפט אהוב על הגבר יכולה להיות מתנה מקורית ופרקטית.
    5. להתלבש בסטייל – הרבה גברים דתיים נוהגים להתלבש בסגנון מהודר. אין ספק שהם ישמחו לקבל חליפה או נעליים איכותיות.
    6. פינוק כשר – איזה גבר לא ישמח לצאת לחופשה או מסעדה מפנקת? מתנה מקורית לגבר יכולה להיות שובר לצימר או למסעדה המתאימה לדתיים. אם בחרתם לשלוח את הגבר המיוחד שלכם לנופש איכותי, ודאו כי מדובר במקום אשר יענה על כל הצרכים הדתיים של הגבר: כשרות, שמירת שבת, תפילות ועוד.
    7. משהו אישי וטוב – לפעמים בשביל להעניק משהו באמת ייחודי, ניתן להכין את המתנה בעצמך. אחת המתנות השוות שניתן להכין באופן עצמאי היא ארוחה מפנקת משותפת. כולנו אוהבים לאכול ולהרגיש שחשבו עלינו. לכן, זוהי לגמרי מתנה ששווה מחשבה! כמו כן, אפשר ללכת עם הגבר הדתי לפיקניק או לטיול בטבע.

לסיכום

כאשר אתם רוכשים מתנה לגבר הדתי, שימו לב שאתם מתאימים את המתנה לתקציב שלכם. בנוסף, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין החנויות השונות וכתוצאה מכך, לקנות את המתנה במחיר המשתלם ביותר. לאלו מבינינו אשר חשים כי מתנה אחת לא מספיקה ורוצים לפנק במיוחד, רעיון טוב הוא לשלב כמה מתנות יחדיו. אפשר אף לרכוש מתנה מרשימה יחד עם קרובים נוספים לגבר.

לסיום ולא פחות חשוב, אל תשכחו לכתוב ברכה אישית שלבטח תשמח ותרגש את הגבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂