מתנות לחברה הכי טובה

מתנה לחברה הכי טובה מקורית ליום הולדת
מה אפשר לקנות ליום הולדת של חברה? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר ולעזור לך לבחור את המתנה לחברה הכי טובה שלך ולא משנה הגיל שלה, אצלנו יש מגוון רחב של מתנות.

מארז רפאל

200.00

טיפים לבחירת מתנה לחברה הכי טובה

מי חשוב כמו החברה הכי טובה שלנו? בניגוד לקנייה של מתנה לבן או בת משפחה, לא תמיד קל לבחור איזה מתנה נקנה לחברה הכי טובה שלנו. קניית מתנה לחברה הכי טובה יכולה להיות אתגר, וכאשר אנחנו באים לבחור מה נקנה לנו כדאי לנו לשמור על הכללים הבאים:

  • מסגרת תקציב
  • התאמה אישית של המתנה לאופי של החברה
  • עדיף תמיד לקנות מתנה שהיא חוויה ולא רק עוד תכשיט או שעון.

רעיונות למתנה לחברה הכי טובה יכולים להיות קנייה של מארז מתנה של שוקולד ויין איכותיים – כך אנחנו יכולים לספק לחברה שלנו חוויה של ערב מהנה עם בן הזוג שלה או איתנו.

לפני שאנחנו בוחרים איזה מתנה נקנה, כדאי לנו לעצור שנייה ולחשוב איזה מתנות הבאנו כבר. לא כדאי להביא את אותה המתנה בכל שנה מחדש. עוד חשוב לנסות לזכור איזה מתנה החברה הביאה לנו – בשביל שלא נביא לה מתנה שהיא הרבה יותר זולה ופחות איכותית מהמתנה שהיא הביאה לנו. התייחסות להיסטוריית המתנות בקשר החברי שלנו – תאפשר לנו לשדרג מדי שנה מחדש את איכות המתנות שאנחנו מביאים לחברות שלנו.

למה חשוב להשקיע במתנות שאנחנו קונות לחברות שלנו?

כאשר אנחנו באים לקנות מתנה לחברה אנחנו צריכים להשקיע מחשבה רבה בבחירת מה שנקנה. חשוב להשקיע במתנות שאנחנו קונות לחברות שלנו כי בדיוק כמו שאנחנו זוכרות את מה שהחברות שלנו מביאות לנו – כך גם החברות זוכרות מה אנחנו קונות להן. המתנה שנביא לחברה שלנו יכולה להראות לה כמה אנחנו מעריכות אותה ואוהבות אותה ולכן חשוב להשקיע בה.

החברה הכי טובה מתחתנת? הנה מה שאפשר לקנות לה

כאשר החברה הכי טובה שלנו מתחתנת אנחנו יכולות חוץ מצ'ק לאירוע לתת לה עוד מתנה נוספת ואישית יותר. מתנה לחברה הכי טובה שלנו שמתחתנת יכולה להיות למשל עציץ יוקרתי שאותו היא תוכל לטפח בבית שהיא בונה עם בעלה לעתיד. אנחנו יכולים לתת במתנה לחברה שלנו גם בקבוק יין יוקרתי ואיכותי אותו היא תוכל לשתות עם בן הזוג בירח הדבש. 

מה אפשר לקנות ליום הולדת של חברה?

מתנה לחברה הכי טובה ליום ההולדת שלה לא חייבת להיות מתנה שעולה מאות שקלים. אנחנו יכולות ללכת כל החברות הכי טובות לארוחת בוקר במסעדה ושם להביא לה כל אחת מתנה צנועה כמו עציץ או זר פרחים. העיקר במתנה הוא המחשבה. אם אנחנו רוצות להפוך את יום ההולדת לאירוע מיוחד יותר אנחנו יכולות לשלב בו חוץ מארוחת בוקר יום טיפולים מפנק בספא.

אפשר גם לפנק בקופסאות שוקולד, זה נכון שכמעט כולן אוהבות מתוק, אבל לכל אחת יש את החברה שמתוק בשבילה זו דרך חיים. היא תקפוץ על כל הזדמנות לצאת לאכול קינוח מושקע, ואף פעם לא תסרב לקוביית שוקולד. זו לא שאלה בכלל האם המתנה עבורה צריכה לכלול ממתקים שווים, הרי ברור שזה הדבר האהוב עליה בעולם. אבל להסתובב בחנויות ממתקים ולבחור מבין המבחר האינסופי יכולה להיות חוויה מתישה במיוחד.

לכן הכי מומלץ לקנות לה מארז שי עם שוקולד. מארזים כאלו הם, מאז ועד היום, הבחירה המועדפת על אנשים רבים עבור מתנת יום הולדת, ובמיוחד כמתנה לחברה הכי טובה. אי אפשר לטעות עם מארז מתנה לאישה שכולל בתוכו מגוון שוקולדים, כך תשמחו במיוחד את חברתכן ביום שמחתה.

רעיונות מקוריים למתנות לחברה

רעיונות מקוריים לחברה טובה לא חסר – אנחנו רק צריכים לפתוח את הראש ולחשוב כמה שיותר יצירתי. אם אנחנו לא יודעות איזה מתנות לחברה טובה יכולות להתאים, אנחנו יכולות להתייעץ עם החברות האחרות שלה או עם בני המשפחה שלנו. המתנה עצמה יכולה להיות מגוונת ולכלול גם עציץ, גם שובר לארוחה זוגית במסעדה וגם בקבוק יין יוקרתי. חשוב לנסות להתאים את המתנה לאופי של החברה שלנו ולמה שהיא אוהבת לעשות. אם היא אוהבת למשל סרטים אנחנו יכולים לקנות כרטיסים לסרט מתנה במתחם וי.אי.פי.

סוגי רעיונות

המבשלת – החברה הבשלנית היא זו שכולנו אוהבות, היא דואגת לנו למטעמים ולארוחות מפנקות. ברור שהדבר שהכי ישמח אותה זה מתנה שקשורה לתחביב האהוב שלה, שתעזור לה להתפתח ולהמשיך לבשל לכן מאכלים מעניינים ומושקעים. אפשר לקנות לה סירים או מחבתות, או אביזרי בישול שונים, אבל קשה לדעת איזה מהם היא באמת צריכה ועדיף להימנע ממתנות מיותרות.

כדי לתמוך בחברה ולעודד אותה להמשיך בבישולים ניתן להעניק לה במתנה מארז תבלינים מפנק. זאת הזדמנות בשבילכן לעזור לה לעדן את הבישולים עם תבלינים מיוחדים שלא הייתה קונה לעצמה. יש מארזים שונים הכוללים שלל תבלינים לבחירתכן, כך תוכלו להתאים את התבלינים הנבחרים לסגנון הבישול הייחודי של החברה.

היולדת – כולכן נתקלתן בשאלה מה להביא כמתנה לחברה הכי טובה שיולדת. באמת חובה להביא מתנה לחברה שמצפה לתינוק, ויש הרבה אפשרויות שונות בשביל אירוע זה, שיגרמו לחברה להעריך אתכן. מתנה מושקעת לחברה שבדיוק ילדה זה דבר הכרחי וחשוב בקשר עם החברה, להראות שאת דואגת לה, ולהעצים עבורה את החוויה.

במקרה הזה הכי כדאי לבחור את אחד ממארזי המתנה לאישה. המארזים מותאמים לנשים, והכי ישמחו את החברה בדיוק לאחר הלידה. ניתן לשלוח מארז מיוחד המיועד לתינוק החדש שנולד. גם מארזי שוקולדים מתאימים לאירוע כזה, אין דבר יותר מנחם ומשמח משוקולד, וחברתכן תצטרך את זה לאחר הלידה.

החוגגת – החברה הבליינית שלכן היא החברה הכי כיפית, שתמיד תשמחו לבלות איתה. היא תשמח לקבל אלכוהול איכותי שישמש אותה למסיבות הרבות אליהן הולכת. לכן הכי טוב לקנות בשבילה משקאות אלכוהוליים שיספיקו לה לטווח הארוך, ויתנו לה אפשרות להכין את כל הקוקטיילים השווים שתמיד חלמה עליהם. המגוון הרחב כל כך של סוגי אלכוהול בשוק יכול להיות מבלבל למדי, אך ניתן לחסוך את ההתלבטויות ולקנות מארז אלכוהולי מושקע. מומלץ ביותר לקנות את המארז המיוחד עם אלכוהול, שכולל משקאות מעולים שאהובים על כולן.

לסיכום

כאשר אנחנו קונים מתנה לחברה שלנו אנחנו רוצות לקנות מתנה איכותית. לאנשים רבים חשוב לקנות לא רק מתנות שיהיו איכותיות אלא גם מתנות מקוריות לחברה. בשביל שהמתנה שלנו תהיה מקורית אנחנו לא חייבים להמציא מחדש את הגלגל. אנחנו יכולים בהחלט לתת מתנה כמו עציץ ויין ואת המקוריות להביא לידי ביטוי בברכה בחרוזים או בשיר קצר שנכתוב לחברה שלנו.

בסופו של דבר, מה שאנחנו זוכרים מהמתנות שאנחנו מקבלים זה את החוויה וההרגשה שהייתה לנו שקיבלנו אותן. אם אנחנו רוצים להפוך את נתינת המתנה לחוויה בלתי נשכחת אנחנו יכולים להביא מתנה במשלוח לבית או למקום העבודה של החברה שלנו. אנחנו יכולים גם להביא מספר מתנות קטנות או לחלק את המתנות למתנות ממשיות כמו צמחים לבית למשל ומתנות שהן חוויה – כמו צניחה חופשית או טיסה בכדור פורח.

מחשבה אחת “מתנות לחברה הכי טובה

  1. יהלי הגיב:

    ממליצה בחום לכל אחת שרוצה להזמין מתנה לחברה הטובה שלה, שלל מתנות מגניבות ומפנקות במחירים מעולים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂