מארז מתנה ליולדת עצמה וליולדת בן או בת

מתנה ליולדת – מה אפשר לתת ליולדת טרייה? 

אין דבר יותר מרגש מאשר ללדת תינוק שמתווסף לחיק המשפחה. בין אם מדובר על לידה ראשונה או על לידה שנייה ומעלה, ההתרגשות תהיה אותה ההתרגשות. אך לא פעם נשאלת השאלה, מה אפשר לתת ליולדת הטרייה? הרי תרצו לקלוע בול במתנה אותה תביאו לה, כזו שתהיה גם יעילה להמשך הדרך. ההתמודדות של היולדת רק התחילה, על ידי בחירת מתנה ליולדת תוכלו להשיג את מבוקשכם. תוכלו להביא את היולדת למצב בו היא נעזרת במתנה אותה הבאתם לה ביתר שאת. אם המתנה תהיה מתנה שימושית, תדעו מיד כי עשיתם את הבחירה הנכונה. מצד שני אם המתנה לא תהיה שימושית, זה מיד אמור להדליק לכם נורה אדומה. החלטנו להרים את הכפפה ולעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת עבור היולדת הטרייה.

 

האם כדאי לתת מתנה ליולדת עצמה?

כאשר אנו חושבים על מתנה ליולדת, מיד אנו חושבים על מתנה שקשורה לתינוק הקטן. מרבית המתנות שנעניק ליולדת יהיו מתנות שמיועדות קודם כל עבור התינוק. אך האם יצא לכם לחשוב על מתנה ליולדת עצמה? הרי היא זאת שעברה את התקופה המאתגרת הזו והתמודדה עם המון מכשולים. אם כבר תרכשו מתנה אחת בלבד, לא מן הנמנע כי היא תהיה מתנה עבור היולדת עצמה. ברגע שהיולדת תהיה חזקה ומרוצה, כך גם התינוק עצמו ירגיש בעניין הזה. בו בזמן מתנה שמיועדת ליולדת יכולה להיות יותר מקורית בהשוואה למתנות אחרות. עליכם לזכור כי ישנה תחרות סמויה בין כל האנשים שמעניקים מתנות ליולדת. תצטרכו לחשוב בכל פעם מחדש על מתנה מיוחדת ושונה, כזו שכמותה היא עדיין לא קיבלה.

מתנה ליולדת בת – מה אפשר לתת?

בובות ומשחקים

כאשר חושבים על מתנה ליולדת בת, המחשבה הראשונה צריכה להיות על בובות ומשחקים. ישנה רשימה ארוכה של בובות ומשחקים המיועדים עבור בנות באופן ספציפי. היולדת תרצה לראות כי אתם מכוונים את המתנה עבור התינוקת שזה עתה הצטרפה למשפחה. אם תרכשו מתנה שמיועדת גם לבנים וגם לבנות, המשמעות שלה עשויה להיות פחות מורגשת בראייה לטווח הרחוק.

גיפט קארד

אין לכם מושג איזה מתנה אפשר לתת לאישה שיולדת בת? במקום לשבור את הראש תמיד ישנה אפשרות לתת גיפט קארד. היולדת תהיה זו שתנצל את הגיפט קארד בהתאם לצורך העולה מפעם לפעם. יכול להיות שהיא תעדיף לנצל את המתנה בהמשך כאשר היא תזדקק לכל מיני דברים חדשים. כמובן שהיולדת בעצמה תבחר מתנות המיועדות לבנות, דבר שיקל עליכם מאוד. אין סיבה שתכניסו ראש בריא אל תוך מיטה חולה בהקשר הזה.

פרחים ליולדת

בא לכם לתת משהו קצת אחר? במקום לתת מתנה לתינוקת תוכלו להעניק מתנה ליולדת עצמה. זר פרחים עם בלון ורוד יכול לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. מצד אחד לא מדובר על מתנה יקרה, מצד שני מדובר על מתנה עם משמעות ייחודית. היולדת תראה כי אתם חושבים עליה ומכוונים את המתנה בדיוק עבורה. זוהי מתנה מצוינת ליולדת בת מבלי שיהיה עליכם ללכת לאיבוד בין שלל האפשרויות.

 

מתנה ליולדת בן – אילו מתנות לתת?

כדורים ומשחקים

ישנו הבדל מהותי במשחקים שאותם הבנים אוהבים לשחק לעומת אלה שהבנות אוהבות לשחק. אם אתם מחפשים מתנה ליולדת בן יהיה עליכם לחשוב על המשחקים בהם בנים משחקים בדרך כלל. כבר מגיל צעיר מאוד, בנים יאהבו לשחק בכדורים, במכוניות ובכל מיני משחקים דומים. יהיה עליכם לחפש מתנה שמיועדת להם, כזו שלא משאירה מקום לספק בעניין הזה. אל תרכשו מתנה שמיועדת לבנות או כזו שמיועדת לשני המינים כי היא לא תתאים בהכרח.

כסף מזומן

נדמה לכם כי הפרוצדורה בבחירת המתנה תגזול מכם זמן רב? מתנה עבור היולדת יכולה להיות גם כסף מזומן כאשר יוצא לכם להגיע לבקר אותה. היולדת תהיה זו שתבחר את המתנה הנכונה והמתאימה עבורה באותה נקודת זמן. אין סיבה שתכניסו את עצמכם לפלונטר מבלי שתהיה לכם אפשרות לצאת ממנו. מרחב האפשרויות רחב מאוד, גם אם מדובר על מתנה המיועדת ליולדת בן.

מארז שוקולדים

היולדת עברה תקופה קשה, אין סיבה שלא תפנקו אותה ותראו לה עד כמה היא חשובה לכם. תוכלו להעניק ליולדת בן מארז מפנק של שוקולדים שימתיק לה את הימים הקשים. גם ככה מצפה לה תקופה לא קלה, במהלכה יהיה עליה להתרגל למציאות החדשה. בזכות המארז המפנק תהיה לה נחמה, בכל פעם שהיא תאכל את השוקולדים היא תיזכר בכם. זוהי יכולה להיות מתנה שמספקת את הסחורה מעל ומעבר למצופה.  

 

כמה תעלה מתנה ליולדת?

המחיר של מתנה ליולדת יכול להיקבע על ידכם עוד בטרם תתחילו לחפש אותה. לכם יש את הכוח לבחור איזו מתנה תעמוד בדיוק בסטנדרטים אותם הצבתם לעצמכם. אתם יודעים כי התקציב שלכם מוגבל לטובת רכישת המתנה? אל תכניסו אתכם להרפתקה שלא תדעו איך לצאת ממנה בהמשך. כיום ישנן מתנות רבות אותן תוכלו לרכוש תמורת עשרות או מאות שקלים. לכן עוד לפני שתחפשו את המתנה המושלמת, הבינו מראש כמה תהיו מוכנים לשלם. זה יוריד מהפרק המון אפשרויות שבכלל לא יהיו רלוונטיות לתקציבכם. ברגע שמקציבים תקציב ספציפי, כל תהליך קבלת ההחלטות יהיה פשוט פי כמה.

מה חשוב לזכור בעת בחירת מתנות ליולדת?

חוץ מהתקציב יהיה עליכם לקחת בחשבון עוד כמה דברים חשובים בעת בחירת מתנות ליולדת. ראשית יהיה עליכם לזכור מה בדיוק היא צריכה או רוצה לקבל. יכול להיות שכבר יצא לכם לשמוע ממנה כל מיני רמזים על מתנות שהיא תשמח שתרכשו עבורה. יש מתנות שמיועדות ליולדת, כאלה שיהיו בדיוק לפי הצורך שלה. הצורך של יולדת טרייה יהיה שונה בהשוואה לצורך של נשים אחרות שחוגגות כל מיני ציוני דרך אחרים.

מהיכן אתם עומדים לרכוש את המתנה עבור היולדת? החנות ממנה תרכשו את המתנה תכתיב אילו אפשרויות יהיו רלוונטיות בשבילכם. כמו שאתם מבינים המבחר בחנות אחת יהיה שונה לעומת המבחר בחנות אחרת. את החנות תוכלו לבחור בהתאם למתנה עליה חשבתם או המתנה אותה תהיו מעוניינים לרכוש. אין סיבה שהחנות תגביל אתכם או תימנע מכם לעשות את הרכישה הנכונה והמתאימה לכם. כיום ישנן חנויות באינטרנט, כאלה שלא יגרמו לכם לקום מהמיטה בעת רכישת המתנה. תנסו להקל על עצמכם עד כמה שאפשר, כך לא תוותרו על האפשרות הזו. בכל זאת יהיה עליכם לקנות בכל פעם מתנה חדשה, אין מקום לקיצורי דרך בעניין הזה.


איזו מתנה אתם הייתם רוצים לקבל אם היה מצטרף תינוק או תינוקת למשפחה? תמיד תנסו לחשוב על עצמכם בסיטואציה הזו, תראו מיד איך כל האפשרויות הופכות להיות פשוטות ונוחות. זה שאתם לא מתכננים להוסיף תינוק או תינוקת למשפחה, זה לא באמת אומר משהו מיוחד. ברגע שתשימו את עצמכם בנעליים הללו, תראו איך מרחב האפשרויות מגדיל את עצמו והופך להיות מהותי בהרבה. אל תתפשרו על האיכות של המתנה, תגרמו לעצמכם לרכוש מתנה שלא יהיה ניתן להתעלם ממנה.

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂