מתנות לחג סוכות

משלוח מתנה לחג לסוכות

הוזמנתם לארוחת חג?? וכבר מתלבטים איזו מתנה להביא? האם להביא פרחים, שוקולדים או סתם משהו לגינה? כולנו נמצאים בדילמה הזאת ובשביל זה הקמנו את ריגלו – עסק המתנות הגדול בישראל.
משלוח מתנה לחג סוכות עושים רק עם ריגלו, אתם לוחצים במספר קליקים וכבר המשלוח בדרך למארחים שלכם, כתוצאה מכך אנו פותרים לכם את הבעיות ואתם מפסיקים להתלבט.  המתנה מגיעה ארוזה בנייר צלופן עם ברכה מרשימה ומודפסת שאתם כותבים, עטופה במעטפה וכל שנותר הוא לחכות לתודות של המשפחה ששלחתם לה את המארז.

מתנה לסוכות כלי מטבח לסוכה ומיד מתחילה החגיגה

אם אתם מעוניינים להביא מתנה ברוח החג, תוכלו להביא כלי מטבח שישמשו אתכם באכילה בסוכה – בד"כ בריגלו אנחנו אוהבים כלי הגשה מעץ! בין אם מדובר בסט צלחות, סכו"ם, כוסות או ספלים – תוכלו לבחור בכל אחד מהם, ולדעת שבחרתם במתנה שהיא גם שימושית (המארחים כנראה יודו לכם על כך מאוד).

כלי נוי לבית

את משלוח הפרחים והשוקולדים כבר הבאתם מתנה לראש השנה, ובסוף תקופת החגים זה הזמן לתת את המתנות השוות באמת ואפילו להיות בטוחים שזה המתנה המושלמת. תוכלו להביא מתנה שתייפה את הבית של המארחים שלכם – בין אם כרית מיוחדת, תמונה יפה לתלות על הקיר או לוח שנה מעוצב (תוכלו אפילו לעצב אותו בעצמכם – ולהוסיף תמונות של כל המשפחה או החברים). אלו מתנות שמארחים תמיד ישמחו לקבל, וגם תוכלו לראות אותן בביקוריכם הבאים בביתם של המארחים – ולהתגאות במתנה המושקעת שהבאתם!

מארז ארבעת המינים

אצלנו בריגלו תקבלו מארז מפנק למשפחה – מארז של ארבעת המינים – המארז מגיע מעוצב בצורה מושלמת כאשר יש בתוכו את ארבעת המינים כמובן מהודרים,  הסט כולל אתרוג חזו"א מיוחד בכשרות בד"ץ, לולב דרי מהודר א"א בכשרות בד"ץ, הדס איכותי ומיוחד בכשרות בד"ץ ערבה איכותית – המארז יכול להגיע כסט מהודר ובמגוון סוגים של כשרויות. יש לשים לב שאנו בוחרים את המוצרים האיכותיים ביותר והכשרים ביותר עם משלוח שמגיע עד הבית. כל מארז כזה מגיע משולב עם יין איכותי וזוהי מתנה מיוחדת לחג.

מתנה לסוכות משלוח פרחים, שוקולד ויין

מתנה שאין ספק שכולם היו רוצים לקבל ותמיד מתקבלת בברכה – משלוח שוקולד, משלוח פרחים ומשלוח של אלכוהול מפנק -לפעמים השילוב שלהם הוא באמת השילוב המנצח. משלוחי לכל חלקי הארץ – משלוח מארז מתנה לחג סוכות
עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂