משלוחי מנות לפורים מעוצבים

משלוח מנות לפורים

פורים שמח! 🤡

חג פורים הוא אחד החגים הכי שמחים בשנה אם לא השמח ביותר, בחג הזה אנחנו שותים, חוגגים, רוקדים ונהנים וכמובן מפנקים במשלוחי מנות לאביונים ולאנשים קרובים, בואו לקחת איתנו חלק באווירת החג ולהנות מאחד המנהגים הוותיקים הלו הוא משלוח מנות, זה הרגע שלכם להפתיע, לרגש ולשמח את האנשים שאתם מוכירים ואוהבים.

משלוח מנות מקורי הכולל מארזי אלכוהול

גם לגברים היום יש מארזים מיוחדים .בשביל לפנק הגבר שלך בחג, תבחרי ברעיון מקורי לטובת משלוח מנות – מארז אלכוהולי. אף אחד לא יצפה לקבל אלכוהול בתור משלוח מנות ואלמנט ההפתעה הופכים אותו משלוח המנות למקורי ומיוחד.

במקום להסתפק באלכוהול זול, החבר יקבל משלוח מנות עם משקה מיוחד ומעולה. מומלץ לבחור במארז מתנה לגבר המכיל משקאות אלכוהוליים משובחים שכל חבר ישמח לקבל, במיוחד לחג הפורים. בזכות משלוח המנות שלכם יוכל החבר לשתות עד לא ידע.

 

משלוח מנות מקורי לפורים 

משלוחי מנות חייבים להיות מושקעים מעוצבים, לכולנו יש חברים שחולים על בישול ותמיד מפנקים עם אוכל מצוין. כשרוצים להביא לחבר הזה, לכבוד חג הפורים, משלוח מנות, רעיון מקורי יהיה מארז תבלינים מפנק. תשקיעו בחבר עם מארז שהוא מתנה מקורית וכיפית, ומתאים לכל אחד. שישמח אנשים והחברים בוודאות, וכך תוכלו גם אתם ליהנות מהבישולים המעולים שלו, עם התבלינים מהמארז. אין מישהו שלא צריך לשדרג את היכולות הקולינריות שלו, והכי טוב כשזה מגיע כהפתעה מחבר. במארז תבלינים תמצאו מגוון תבלינים איכותיים בטעמים ייחודיים ומעולים.

 

משלוחי מנות מיוחדים למבוגרים ולמשפחה

לחברים בעלי משפחות אפשר ומומלץ להביא מארז גדול שיספיק לכל המשפחה. מארז משפחתי כזה יכיל מגוון מוצרים המתאימים לכל אדם במשפחה, אם זה תבלינים, שוקולדים או אלכוהול. תוכלו להתאים משלוח המנות לפי המשפחה לה אתם מעניקים אותו. הכי כיף לקבל מתנה גדולה ומשפחתית לחג, ואתם יכולים להעניק לחבריכם חוויה זו.

יש אפשרויות רבות למתנות שניתן לתת כמשלוח מנות, אך הכי כיף להשקיע ולחשוב על רעיון מקורי למשלוח מנות. מארזי שי הם ללא ספק רעיון מקורי שכל חבר ירצה לקבל. זה פתרון מושלם שחוסך בזמן ובמאמץ, אך עדיין משאיר רושם רב ונותן לקרובים לכם להרגיש אהובים וחשובים. נשאר רק לבחור מארז מתאים ביותר, ולפנק חברים קרובים, החברים לעבודה או המשפחה. 

כולם אוהבים חגים בעיקר חג פורים – לאכול אוזני המן, להתחפש וכמובן לקבל משלוחי מנות. אבל כמה שכיף לקבל משלוח מנות, ככה קשה לבחור אחד טוב ומפנק עבור חבריכם. לגוון מדי שנה ולהביא משלוח מנות מיוחד, זו משימה לא פשוטה. מחפשים רעיונות מקוריים למשלוח מנות? הגעתם למקום הנכון. בואו להכיר משלוחי מנות מיוחדים הכי טובים וייחודיים.

 

10 רעיונות מקוריים למשלוח מנות לפי נושא לפורים

  1. רעיון למשלוח מנות לפורים הוא מארז מתנה המכיל מגוון רחב של מוצרים הקשורים לחג שמהווה משלוח מנות מקורי לפורים, יצירתי והכי חשוב טעים.
  2. זר פרחים המשלב שוקולדים ומתוקים המגיעים ביחד עם בקבוק קטן של שמפנייה חמודה.
  3. רעיונות נוספים למשלוחי מנות מקוריים הם כרטיסי חישגד לגירוד ומזל , אליהם ניתן לצרף כמובן שוקולדים, חטיפים, מתנות ומגוון רחב.
  4. מעמד בקבוקי יין וינטג', מרשים יוקרתי סגנוני והכי חשוב מקורי מהווה את אחד הרעיונות מקוריים של משלוחי מנות.
  5. חג פורים הגיע אז משלוח אוזני המן ועוגיות בסימן החג עם מסכה יכולים לעשות את העבודה אומנם לא הכי מקורי אבל חשוב. אם החלטתם להשקיע ואף להכין בעצמכם אז בכלל תקבלו הוקרה והערכה על ההשקעה מהאנשים הקרובים לכם.
  6. זוג כרטיסים להופעה או ערב רומנטי במסעדה יכולים להיות אחלה אופציה.
  7. משלוח מנות מיוחד הוא כמובן שילוב מספר רחב של מתנות – אנו נוהגים לתת מתנות מרובות יחדיו ולהפוך מתנה למושלמת ע"י מספר דברים פשוטים שאנו מבצעים. אריזת המתנה, חיבור של מוצרים ביחד. שוקולדים, מתוקים, יין איכותי כבר הזכרנו כחלק ממנהגי החג הם הופכים משלוח מנות להיות מיוחד.
  8. רעיונות נוספים ניתן למצוא ברחבי האינטרנט כמו עוגה מתוקה, זר מתוק, משלוחי מתוקים הכי חשוב שהמשלוחים יגיעו עד הבית.
  9. משלוחי מנות לעובדים, חובה לתת משלוח מנות לעובדים, עובד טוב זה עובד שמרגיש שמעריכים ומודים על העשייה הקשה שהוא משקיע למען החברה ועבור המנהלים שלו, על כן זהו נושא חשוב שצריך להשקיע בו ללא הרף. העובדים שלנו הם הכלי והמשאב הכי חשוב לנו ולכן בפורים תשקיעו ברעיון לתת משלוח מנות מקורי ויצירתי גם אם לא בהרבה כסף.
  10. אטרקציה של מסיבת תחפושות ובה לפנק אהובים שלכם במשלוח מנות מטריף ומתוק ולעשות הכול כדי לנצח בתחרות תחפושות לפורים.

יש רעיונות רבים שבהם משלוחי מנות רבים שאפשר להכין או לקנות. לרוב נהוג ללכת לסופר או חנות ממתקים ולקנות כמויות של ממתקים וחטיפים, אך לא לכולם יש זמן או סבלנות לבחור מהמגוון הרחב שקיים. לפעמים עדיף ללכת על פתרון קל ונוח, שהוא גם מקורי וגם באיכות גבוהה – מארזים מעוצבים ומוכנים מראש. יש שלל מארזים מעולים שניתן לבחור מהם, שיתאימו לכל אדם.

מגוון סלסלות שי לבחירה

אין על שוקולד, ואין אדם שלא ישמח לקבל מארז שוקולדים בחג פורים. הרי במשלוח המנות השוקולד תמיד נגמר ראשון. חסכו מראש חלקים פחות מלהיבים במשלוח, והביאו אחד הכולל אך ורק שוקולד! במקום "לשבור את הראש" בחנות בשביל לבחור את השוקולדים המועדפים על החבר, לכו על בטוח עם מארז מתנה שוקולדי ייחודי.

מארזי השוקולד כיום הפכו להיות מפנקים, מגוונים ועשירים בשלל שוקולדים מיוחדים וטעימים במיוחד. נשים אוהבות במיוחד שוקולד, כך שאי אפשר לטעות עם מארז מתנה לאישה, עמוס בשוקולדים שווים.

ריכזנו עבורכם מנהגי חג פורים

ריכזנו עבור הגולשים שלנו את חלק ממנהגי חג פורים שאנחנו כל כך אוהבים וקצת ידע לא יזיק, אומנם חשוב לנו שתזמינו משלוח מנות לחג ליקירים שלכם ולעובדים אבל בואו נסביר קצת למה אנו עושים זאת

  • בראש ובראשונה משלוחי מנות מעוצבים במגילת אסתר כחלק ממנהגי החג כתוב " משלוח מנות איש לרעהו" ומכאן חשוב לנו להבין שאחד המצוות החשובות ביותר בחג פורים הוא לתת מאכלי אדם לפחות שניים בחג פורים, לטובת חיזוק העם היהודי, האחדות ותחושת השייכות. קיום נהוג לתת משלוח מנות מיוחד, מעוצב למשפחה, לחברים, למכרים ולאהובים שלנו, למשפחה שבה בן או בת הזוג.
  • להתחפש לכבוד חג פורים יש הנהוגים להתחפש בפורים בבתי ספר, בגנים ואף בכל עיר נערכת תערוכת תחפושות וקרנבל שהופך את זה לפשוט חגיגה. בזמן המסיבות נהוג לתת משלוחי מנות , הרעיון הוא כמו שאסתר המלכה הסתירה את זהותה וכוונותיה למול אחשוורוש לכן אנו העם היהודי הפך זאת לשמחה על ההצלחה
  • לאכול אוזני המן מנהג חשוב בחג פורים הינו אכילת אוזני המן, נוצר מנהג זה כבדיחה והתפשט בכל העדות, כל עדה יצרה מילוי שלה לאוזני המן. חג פורים ידוע כחג שנותנים וגם אוזן המן בד"כ נהוג להוסיף לתוך המשלוח מנות מיוחד לחג פורים. יחד עם זאת כל פעם המילוי היה שונה ממקום למקום והתוספות היו אחרות ומשנה לשנה משתדרגים אוזני המן שבחג פורים אוכלים
  • לשתות אלכוהול "חג פורים חג פורים שמח ומבדח הלוא רק פעם בשנה אבוא להתבדח". יש חשיבות עצומה בלהיות שמחים בחג פורים, לעשות הכול כדי לשמוח ליהנות, לחיות תחיים בצורה הטובה ביותר זוהי מצוות לשתות אלכוהול בחג זה לשתות מן היין החדש ואף חובה לשתות יין מיוחד ואיכותי.
  • מתנות לאביונים לתת צדקה זהו מעשה חשוב מאוד עבור אנשים נזקקים יש צורך עבור מספר אנשים בד"כ 2 אנשים שנצרכים לכך צדקה.
  • קריאת מגילת אסתר כל יהודי צריך לקרוא את מגילת אסתר פעמיים בחג הקריאה כמובן נעשית מתוך קלף מיוחד בד"כ זה קורה בבית כנסת כמקובל. מארזי שוקולד כיום הפכו להיות מפנקים, מגוונים ועשירים בשלל שוקולדים מיוחדים וטעימים במיוחד. נשים אוהבות במיוחד שוקולד, כך שאי אפשר לטעות עם מארז מתנה לאישה, עמוס בשוקולדים שווים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂