מתנות למורים: מה הם באמת רוצים?

טיפים ורעיונות מתנות למורים

שאלנו מורים מהן המתנות הטובות ביותר שהם יכולים לקבל – ותוך כדי כך גילינו גם מה כדאי לשקול מחדש לפני שקונים אחת. כל המורים הביעו הערכה והכרת תודה על המחשבה והזמן שהושקעו במתן מתנות. "כשמישהו חושב מספיק כדי לתת לי כל סוג של מתנה, הדבר היחיד שאני אומר הוא תודה – בכנות", אומר אחד המחנכים.

יש מורים שלא מצפים למתנה בתקופת החגים העמוסה בגלל כל האהבה והתשומת לב שהם מקבלים לימי הולדת ושבוע הערכת המורים. אבל אנחנו רוצים להודות לאנשים החשובים האלה שמשקיעים אינספור שעות בחינוך הילדים שלנו. אז מה הופך מתנה למורה למדהימה? הנה רעיונות מה לא לתת – ומה המורים באמת רוצים.

 

מה לא לתת

ממתקים. מורים מקבלים הרבה שוקולדים איכותיים וממתקים אחרים בתקופה זו של השנה – זה פשוט יותר מדי, הם אומרים. ולמי שמנסה לאכול בריא יותר, יש מעט תקווה להצלחה עם זרם קבוע של ממתקים שנכנס בדלת.

ספלים. לכבוד המורים בכל מקום, בעיה במילה: אם חמישה תלמידים יתנו לך ספל אחד בכל שנה, כמה ספלים יהיו לך בתום שש שנים. כן, 30. זכור שלמורים יש 25-90 תלמידים, תלוי באיזו כיתה הם מלמדים. זה הרבה פוטנציאל ספל! שורה תחתונה: לא עוד ספלים, בבקשה.

פינוקים תוצרת בית. למרות שהמחווה מוערכת, זה עסק מסוכן. עם אלרגיות, גרמופובים ומרכיבים לא ידועים, דברים טובים תוצרת בית מגיעים לרוב לפח. עצוב אבל נכון.

בגדים, תכשיטים או פריטים אחרים הכוללים תפוחים או נושאי בית ספר. "אבל," אתה אומר, "המורה שלנו אוהבת דבורים – הן בכל הכיתה שלה!" זה אולי נכון, אבל אם הנושא בכיתה הוא דבורים או ינשופים, עדיף לא להניח שהמורה אוהבת לקשט איתם את ביתה (או גופה). נושאים בכיתה קשורים בדרך כלל למשהו שהמורים רוצים שהתלמידים יזכרו (למשל Bee Responsible, Bee Respectful, Bee Safe); זה נושא חינוכי, לא העדפה אישית.

תַחלִיבים. העדפות הריח משתנות מאוד מאדם לאדם. אלא אם כן אתה יודע בדיוק מה המורה שלך אוהב או שאתה קונה בחנות שמאפשרת החלפה, עדיף להתרחק מסוג זה של מתנות.

תכשיטים. מורה אחד אומר, "אמנם אנו מעריכים את הסנטימנט והאהבה הכרוכים ברכישת תכשיטים, אבל הם נערמים, נגמר לנו המקום, ולמרבה הצער, הם מגיעים לערימת התרומות."

חיות מחמד. ברור שחיית מחמד דורשת אחריות רבה. אף אחד לא צריך לרכוש חיית מחמד עבור מישהו ללא אישור מהמקבל. מורה אחת שיתפה שהיא קיבלה צב הפתעה שנה אחת. פשוט תגיד לא.

אז מה המורים באמת רוצים? זה פשוט, באמת – ומתאים לכל תקציב: הערות הוקרה, ציוד לבית הספר וכרטיסי מתנה. המשך לקרוא לפרטים.

 

מתנות שהמורים באמת רוצים

הערות מתחשבות. מורים אוהבים מסרים כנים של תודה והערכה. מורה אחד אומר, "אני אוהב הערות של תלמידים והורים. אני שומרת אותם בתיקייה כדי שאוכל לקרוא אותם כשיש לי יום קשה. הם עוזרים לי לשמור על חיוביות". אחרים ציינו שהם נהנים ממתנות שהסטודנטים מעורבים בהן.

כרטיסי מתנה מגוונים. מורים מאוד מעריכים כרטיסי מתנה (יחד עם הערות בכתב יד). אין הפתעה כאן. תחשוב על אמזון, קוסטקו, טארגט או סטייפלס. אלה מאפשרים למורים לקנות את מה שהם רוצים עבור הכיתה שלהם או לשימוש אישי. שקול להצטרף להורים אחרים אם יש לך תקציב.

ציוד לבית הספר. סקר שנערך לאחרונה גילה כי מורים מוציאים כמעט 500 דולר מכספם על צורכי הכיתה מדי שנה. איכס. תמיכה במורים במחלקה זו בהחלט מוערכת. כפי שניסח זאת מורה אחד, "הדרך ללבו של מורה היא באמצעות ציוד לבית הספר!" אחר אומר, "אני הייתי נרגש לגמרי לקבל מהדק חדש ש"מתפרק", סט כיתתי של סרגלים חדשים או כרטיס מתנה שיעזור למלא את הצרכים בכיתה שלנו!" עוד כמה רעיונות: שובר מתנה של ציוד משרדי, טושים למחיקה יבשה, פתקיות פוסט-איט "פאנקיות", עטים צבעוניים או ספרים לכיתה.

כרטיסי מתנה למסעדה. גלה היכן המורה שלך אוהבת לאכול – ומה נוח למקום שבו היא גרה או מבלה. לא צריך להיות מפואר. אזהרה: היזהרו מכרטיס Starbucks המוערך יתר על המידה. בעוד שכמה מורים אוהבים את בתי הקפה שלהם, זה לא מתאים לכולם. כמה מורים אמרו שהם מקבלים יותר מדי.

שוברי מתנה לבילוי משפחתי. מורים מבלים זמן "לא" בציונים של עבודות ויצירת מערכי שיעור. שוברי מתנה לכיף יתקבלו בברכה (סרטים, מיני גולף, באולינג וכו'). הקפד לשאול אילו פעילויות המורים שלך אוהבים ובני כמה הילדים שלהם.

אם אתה לוקח את הזמן להודות למורים שלך, למה לא "להוציא את זה מהפארק" עם משהו שהם באמת רוצים השנה! לא משנה מה תחליטו, דעו שהמורים מעריכים כל מחוות תודה.

 

לסיכום

בקשו מהמורים למלא שאלון לגבי הדברים האהובים עליהם (שתיה חמה/קרה, ארוחת צהריים, מסעדות, צבע, תחביבים; מה הם עושים בזמנם הפנוי, גילאי הילדים וכו'). לאחר מכן, השתמש ברשימה כקו מנחה בעת רכישת מתנות לאירועים מיוחדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂