הזמנת פרחים בצורה נכונה – המדריך המלא

הזמנת פרחים באינטרנט

כיום הנוחות של הבית והאינטרנט מאפשרת לנו להזמין כל דבר ישירות דרך הרשת. אם אנחנו רוצים למשל להזמין פרחים לאנשים שחשובים לנו או לאירועים חשובים כמו חתונה, בר מצווה או ערבי חג, אנחנו יכולים לעשות זאת בקלות רבה דרך האינטרנט. הזמנת פרחים דרך האינטרנט יכולה לאפשר לנו לשדרג את האופן שבו אנחנו מציינים אירועים חשובים.

הזמנת פרחים דרך האינטרנט הפכה להיות פעולה שכיחה מאוד ובזכותה יכול להיות לנו קל יותר לבצע משלוח פרחים מהיום להיום וכך לשלוח פרחים טריים לכל מקום בארץ ובכל שעה. יש אתרי אינטרנט שניתן להזמין מהם פרחים לכל אורך שעות היממה. חשוב מאוד לבחור להזמין פרחים מחברה אמינה וייחודית שאנחנו יכולים לסמוך על האחריות שלה. כאשר אנחנו מזמינים פרחים חשוב להבדיל בין הזמנה של פרחים שהם בזר ובין הזמנה של עציצים.

אם אנחנו רוצים להזמין פרחים דרך האינטרנט חשוב שנעשה זאת דרך אתר אמין. אתר שאין לו אבטחה מתאימה או פרטים ליצירת קשר – הוא אתר שלא כדאי לנו להזמין ממנו פרחים. חשוב לשים לב שיש אתרים שלא ניתן להזמין מהם מוצרים בסופי השבוע – או כי הם לא עובדים או כי הם עובדים לפי כללי הכשרות. אם נושא הכשרות חשוב לנו מאוד, כדאי לשים לב גם לנושא של שנת שמיטה.

דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שמזמינים פרחים

הזמנת פרחים דרך האינטרנט יכולה להיות נוחה יותר כאשר אנחנו לחוצים בזמן או לא מבינים כל כך בתחום הפרחים. אם אנחנו לא יודעים איזה סוג פרחים יכול להתאים למשלוח לרגל יום הולדת או יום נישואים כדאי לנו להתייעץ עם יועץ מחברת המשלוחים. פרחים שנחשבים לקלאסיים הם למשל סיגליות או פרחים כמו ורדים.

  • אם אנחנו לחוצים בזמן ויש לנו לוח זמנים צפוף – הזמנת פרחים דרך הרשת יכולה להיות פתרון מושלם עבורנו. אם אנחנו נזכרנו ברגע האחרון שאנחנו רוצים לקנות מתנה לבת הזוג שלנו או לאמא שלנו לרגל יום ההולדת שלהן, הזמנת פרחים דרך האינטרנט יכולה להתאים לנו מאוד. 
  • גם השוואת מחירים היא דבר שנוח יותר לעשות דרך האינטרנט. באתרי אינטרנט אנחנו יכולים לעשות השוואת מחיר נוח לפרחים וסידורי זרי פרחים שונים וכך יכול להיות קל ונוח יותר להחליט אילו פרחים לקנות. בכל אתר יש קטלוג מסודר של פרחים וזרי פרחים ואז יכול להיות לנו קל יותר להשוות את המחיר והגודל של סוגי הפרחים והזרים השונים ולהחליט איזה מהם אנחנו רוצים לקנות.

למה כדאי לשים לב בהזמנת פרחים?

כאשר אנחנו עושים הזמנת פרחים באינטרנט חשוב שנשים לב וניקח בחשבון מספר פרמטרים שונים, בשביל שנבטיח שאנחנו נקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלנו. הזמנת משלוחים פרחים באר שבע, יכולה לסייע לשלוח פרחים מעכשיו לעכשיו בכל מקום בעיר באר שבע ובאזור הדרום. כאשר אנחנו מזמינים את הפרחים אנחנו יכולים להחליט לצרף אליהם כרטיס ברכה או מתנה נוספת כמו בקבוק יין או מארז שוקולדים. 

אם אנחנו מזמינים פרחים באינטרנט כדאי לנו לשים לב איך אנחנו בוחרים לשלם עליו – דרך כרטיס אשראי, פייפאל או אפליקציית חשבון כמו ביט או פייבוקס. חשוב לבדוק את תנאי התשלום המקובלים על האתר בו אנחנו מזמינים את הפרחים. עוד כדאי לשים לב מה זמן המשלוח עליו מתחייב האתר – יכול מאוד להיות שיש אתרים שצריך להזמין מהם כמה ימים או שבוע מראש את הפרחים שאנחנו רוצים לשלוח.

כדאי לנו להזמין משלוח פרחים לרגל אירועים חשובים או כאשר אנחנו רוצים לציין אירועים חשובים. הזמנת פרחים יכולה להיות מתאימה גם לניחום אבלים וגם לאירועים שהם להבדיל משמחים מאוד כמו למשל חתונה או יום הולדת. כאשר אנחנו מזמינים דרך הרשת פרחים חשוב שנציין בהזמנה את השם שלנו עם מספר מילים שיהיו על הכרטיס של הזר.

הזמנת פרחים תמיד יכולה להיות מוצלחת יותר כאשר לא מחכים לרגע האחרון בשביל לעשות אותה. כאשר אנחנו מזמינים פרחים לערב פסח או ערב ראש השנה אנחנו צריכים לשים לב שאנחנו לא מחכים ליום לפני ערב החג בשביל להזמין את הפרחים שאנחנו רוצים. ככל שנזמין יותר זמן מראש את הפרחים שלנו כך יוכל להיות לנו קל יותר לקבל את הפרחים שנרצה בזמן ומתי שנרצה.

הזמנת פרחים היא לא דבר של מה בכך. כאשר אנחנו מזמינים פרחים אנחנו צריכים להיות מודעים לכך שיש מספר סוגים שונים של צמחים או פרחים שאנחנו יכולים להזמין כמו:

  • זרי פרחים טריים (פרחים שרק נקטפו ונשמרו בקירור ומים).
  • עציצים (פרחים שמקבלים עם כלי לגדל אותם בו והם מחוברים לשורש).
  • זרי פרחים מיובשים (פרחים שעברו תהליך מכוון או מלאכותי של ייבוש).

לכל אחד מסוגי סידורי פרחים אלו יש יתרונות רבים. כאשר אנחנו רוצים להזמין סוג מסוים של סידור פרחים או עציץ חשוב שנשים לב לכמות שאנחנו מזמינים. לרוב ניתן להזמין זרים לפי הקוטר של הזר או מספר הפרחים שיהיו בו. יש מידות שונות של זרים מזר קטן ועד זר גדול מאוד. אם אנחנו רוצים לבחור זר מסוג פרח כמו ורד סוים חשוב שנעשה מחקר שוק האם פרח הורד יקר או זול יותר מסוגי פרחים אחרים.

 

איזה סוג פרחים כדאי להזמין?

בארץ יש הרבה מאוד סוגים שונים של פרחים מפרחים שמסווגים כפרחי בר והם פרחים שגדלים באופן טבעי בארץ ועד פרחים שגדלים בחממות או מיובאים מחוץ לארץ. פרחים שהם פרחי בר הם פרחים כמו שושן צחור למשל או כלניות. פרחים שנהוג לגדל בחממות הם ורדים. פרחים שמייבאים מחוץ לארץ הם למשל צבעוניים. חשוב מאוד לבחור לקנות את סוג הפרח שאנחנו הכי מתחברים אליהם באופן אישי ושהכי יכול להתאים למי שאנחנו רוצים לשלוח לו את הפרחים.

תמיד כדאי לנו להזמין פרחים שהם טריים. פרחים טריים הם פרחים שהם לא מיובשים ושנקטפו לפני יום או מספר שעות. פרחים אלו יכולים להיות פרחי בר, פרחים שגדלים בחממות או פרחי שמיובאים מחממות בחוץ לארץ בקירור לארץ. פרחים טריים יכולים להיות ציפורן גן עדן, ורדים, סיגליות, חרציות ועוד הרבה מאוד סוגים שונים של פרחים וצמחים.

אם החלטנו שאנחנו רוצים להזמין פרחים בשביל לשמח אדם קרוב כדאי לנו לנסות שהמשלוח של הפרחים יגיע בזמן. עוד חשוב שנשים לב לאן אנחנו בוחרים לשלוח את הפרחים – לעבודה? לבית? או למקום לימודים? של מי שאמור לקבל אותם. חשוב גם לוודא שהאדם שהמשלוח מיועד אליו יהיה זמין בשביל לקבל את הזר או את העציץ כאשר השליח יגיע איתם.

בסופו של דבר, חשוב שנהיה מודעים לחשיבות של משלוח פרחים לאנשים שחשובים לנו באירועים החשובים בחיים שלנו. אם אנחנו יודעים שקרוב משפחה שלנו או חבר קרוב חוגג יום הולדת עגול אנחנו יכולים לבחור להביא לו במתנה זר פרחים. אנחנו יכולים לשלוח פרחים גם לקולגות שלנו ממקום העבודה שלנו או לחברי ילדות שיש לנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂