מתנות לטו באב

איך בוחרים מתנה לטו באב?

כמה קשה זה למצוא מארזים לטו באב, כל שנה מחדש מחפשים את הדבר המושלם שיעשה את העבודה עבורנו ועבור האהובים שלנו, אין ספק שכל פעם צריך להפתיע מחדש ולבחור את המארז לטו באב המושלם עבור בן או בת הזוג שלנו, אז עם כל הקשיים קדימה לעבודה בואו נבחר את המתנה המושלמת שאותה תרצו להעניק – אפשר להתחיל את היום עם מסעדה טובה או ארוחת בוקר מפנקת עד המיטה, להזמין מראש מארז לטו באב שיפתיע אותה בעבודה והיא כמובן תשוויץ בו עם כל החברות או פשוט לתאם איתנו מגש פירות לביתה שתתענגו עליו שניכם ביחד עם סרט איכותי בערב – יש המון דברים שניתן לעשות בטו באב ובשביל זה אנחנו כאן.

מתנה לגבר לטו באב

אחת האפשרויות המרכזיות אצלנו באתר הם מארזי מתנה לגברים, יש לנו מגוון רחב של מארזים לגבר אשר יעשו את העבודה – שילוב של וויסקי איכותי או בקבוק יין עם שוקולד וקופסא מעוצבת מהודרת – המארז הזה נקרא באתר שלנו מארז יוקרתי לגבר, בנוסף יש לנו קופסת אהבה לגבר, בקבוק יין איכותי, או קרש חיתוך מגניב, יין שוקולד ופרחים, אפשר אפילו לשלוח זר לגבר. מתנה לטו באב לבן זוג זוהי בהחלטת מלאכת מחשבת אבל בריגלו הצוות שלנו יעשה את העבודה, אתם צריכים להתקשר וכבר מייד תקבלו ייעוץ לבחירת המתנה המושלמת ניתן לעשות זאת גם בוואצאפ וגם בשיחה מבטיחים לענות במהרה, אז מתנה לבן זוג לטו באב אנחנו ממליצים לתת מתנה עם ערך – לרשום ברכה אמיתי וכנה להוסיף זר בלוני לב משגע ואפשר היום למרות שתופתעי לשמוע לתת גם זר פרחים לגבר או איזה זר מתוק מיוחד, ניתן גם לשלוח עוגת שוקולד טעימה במיוחד עם כיתוב אני אוהבת אותך. בקיצור מתנה לגבר לטו באב קונים רק בריגלו.

מארזים לטו באב מבית ריגלו

יצרנו עבורכם מבחר מגוון של מארזים לטו באב – חיברנו את כל הדברים יחדיו ויצרנו שילוב מושלם של מתנות מפנקות וייחודיות אבל כל זה חשוב אבל למה בכלל אנחנו שולחים מתנות ביום כזה? אז הכול התחיל עוד מהתנ"ך והתקופות הקדומות היום הזה היה יום חשוב ביהדות אם בתשע באב בו נחרב בית המקדש אז ביום זה ט"ו באב הוא התיקון של תשעה באב, זה יום שבו יש יותר אהבה, תשוקה וחשיבות, ט"ו באב חל בליל ירח מלא והוא יום אהבה היהודי שחוגגים אותו רק בישראל, זהו יום שבו רווקים ורווקות מבקשות זיווג ובעבר היו ביום זה הרבה חופות וחתונות, טו באב הוא שמחה על העתיד ולכן הוא נשאר כך גם עד היום, בעבר היו מוציאים שידוכים – מכאן הגיע השם לקרוא ליום זה חג אהבה. בתקופה המודרנית הייתה בארץ תחילה אזכור שיום זה הוא לחקלאים המיישבים את הארץ, בהמשך אחרי הקמת המדינה הפך יום זה ליום אהבה הישראלי וכך בעצם אנחנו שולחים מתנות לטו לאב לאהובים שלנו עד היום – זה יצר יום אהבה נוסף ומי כמונו הישראלים שאוהבים לתת ולקבל מתנות אז מיד אימצנו את זה ושלחנו מארזים לטו באב. יש ילדים הנוהגים לתת מתנה לטו באב לאמא, לשלוח לה זר פרחים או קופסת פרחים מעוצבת, אז כל שנותר זה לבחור את המתנה ולשלוח אותה.

מתנות לטו באב לאישה

אז בוא נעשה את החיים פשוט מתנה לטו באב לבת הזוג, מתנה לטו באב לאמא, מתנה לטו באב לנשים האהובות שלנו באמת שזוהי דרך טובה להביע את הערכתינו הבלתי פוסקת – אז כדאי שהמתנה תהיה בהתאם, ניתן לשלוח זר פרחים מפנק במיוחד עם צבעי אהבה, ניתן לבצע משלוח שוקולד לטו באב, אפשר לעשות מגוון רחב של פינוקים מיוחדים עבור האישה שלנו. הכי אנחנו ממליצים על מארזי מתנות לאישה – אשר יגרום לה לא להפסיק לחייך, יפתח את ליבה ויעשה לה טוב על הלב, יש קושי אנחנו מבינים אבל חייב לשלוח לה משהו שהיא פשוט תישאר עם פה פעור ולכן אנחנו ממליצים על מתנה שווה של שמפניה, כוסות, פרחים ושוקולד ממש השילוב המושלם, כמובן שניתן להוסיף תוספות של זר פרחים, עוגה מפנקת, מקרונים, קינוחים וזר בלונים, אז נראה לי שהבאנו מספיק דברים כל שנותר הוא לבחור ולהזמין את המתנה המושלמת שתגיע עד פתח ביתה.

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂