מתנות ליום הולדת לאישה

מתנות מקוריות ליום הולדת לאישה

רומנטי או מרגש? מדליק או מקורי? רעיונות למתנות לנשים יש המון אך כדי "לקלוע בול", לא לאכזב, להביא את המתנה המושלמת, צריך לחשוב, לחפש ולסרוק אתרים. איך לבחור מתנה לאימא, לאישה, לחברה או לקולגה לעבודה, אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

איך לבחור מתנה לאישה?

כשמדברים על מתנות יום הולדת לאישה השמים הם הגבול. יש אינספור אפשרויות ורעיונות למתנות מקוריות שיפתיעו אותה. וזו בדיוק גם הבעיה שהופכת את הבחירה למורכבת כל-כך. איך נבחר בכל השפע הזה. לכן כדאי להשקיע מחשבה כדי שהמתנה שתיבחר תהיה מנצחת. 

חיפוש מתנה לאישה ליום הולדת מתחיל בגיבוש הרעיון והגדרת התקציב. כדאי להתחיל קודם כל במחשבה על הקטגוריות השונות ומה מהן יכול להתאים כמתנה. בין אם מדובר באיפור איכותי, תכשיט מיוחד, בגד, אקססוריז מפנקים או בילוי.

המתנה צריכה להתאים בראש ובראשונה לזו המקבלת אותה. אם מדובר במי שאוהבת ספורט, אפשר ללכת על ציוד מתאים או אפילו בגד לאימונים. אם בבשלנית, כלי חדשני לשימוש במטבח יוכל לשמח אותה, ספר מתכונים מיוחד ומקורי או קערה דקורטיבית להגשה. ואם חובבת טיפוח ויופי אז יום מפנק בספא ישמח אותה או ערכת טיפוח שווה. 

מה לקנות לאישה שיש לה כבר הכל

הנה הגיע תאריך יום ההולדת לאישה האהובה, לחברה הטובה או לאימא היקרה ואחת המחשבות המטרידות היא מה נקנה לה, הרי יש לה כבר הכול. וזה נכון. כשאישה צריכה משהו, היא הולכת וקונה. אבל כאשר זו מתנת יום הולדת לאישה, אפשר להתרחק מהפן הפונקציונאלי ולחשוב על משהו מרגש, חווייתי, שובר שגרה. לדוגמא, מופע של אמן שהיא אוהבת, צימר מדליק, טיול מסקרן. 

מתנות יום הולדת לאישה יכולות להיות סביב חוויה מקורית ויצירתית או רומנטיות ומרגשות. זר פרחים מושקע, ארוחה רומנטית במסעדה קסומה, סיור ביקב או בחוות גבינות, סדנא להכנת שוקולדים או עיצוב בונסאי, באמת שאפשר לצאת מהקופסא. 

ואם מדובר בבעל ש"שובר את הראש" איזו מתנה ליום הולדת לאשתי אביא לה השנה? אחרי שקנה לה כבר הכול, תכשיטים, בשמים, בגדים ונעליים, לקח אותה לטיול כיף בחו"ל, לצימר מפנק בגליל, לארוחת ערב חגיגית במסעדה. מה עוד נותר? מקוריות מלמדת על מחשבה. מתנה מקורית ויצירתית מראה שחשוב לך, שהשקעת מחשבה במתנה.

מתנה מקורית לאישה שיש לה יום הולדת

לפני קניית מתנה עולה השאלה, עד כמה מכירים את האישה לה קונים את המתנה. ככל שמכירים אותה טוב יותר, כך המתנה מתאימה יותר ומשמחת. יום הולדת זו הזדמנות מצוינת להשקיע באישה אהובה ולהעניק לה משהו ייחודי. הענקת מתנה טומנת בחובה לא מעט השקעה ויצירתיות כדי להעניק לבעלת השמחה את המתנה המושלמת. אז איזו מתנה מקורית אפשר להעניק לאישה לכבוד יום הולדתה? 

המתנות הטובות ביותר הן שילובים. למשל מפתיע ומרגש. יצירתי וחווייתי. מתנה מקורית שעד היום היא לא קיבלה, כזו שתרגש אותה, מתנה חווייתית, ואם אפשר להגשים איזה חלום, אז בכלל טוב. להפתיע עם הרפתקה מיוחדת תהיה עדות לאהבה והחיבה שנותן המתנה חש כלפי כלת השמחה. 

מי שחוגג יום הולדת, גם סרבני מתנות, אוהב להרגיש שחשבו עליו ולנותן המתנה יש הזדמנות מעולה להפגין את האהבה וההערכה באמצעות מתנה מושקעת במיוחד ומקורית. כל יום הולדת הוא סיבה למסיבה, בעיקר כשמדובר באישה אהובה או קרובה. ההשקעה הכספית לא חייבת להיות גבוהה אך חשוב שהיא תהיה מרגשת ומשמחת. אפשר לחשוב על מתנות שהנשים בחייכם אוהבות, כמו ארוחות מפנקות, חוויות בחיק הטבע, סלסילות עם מוצרי קוסמטיקה מפנקים או  מארזי שוקולדים איכותיים.

מתנת יום הולדת לאישה אהובה

כשמדובר במתנה לבת זוג העניין הוא מורכב יחסית. מצד אחד רוצים לא להגזים מבחינה תקציבית ולשמר מסגרת כלשהי, מצד שני רוצים "לפוצץ", להרשים ולהפתיע. והכול הולך ומתעצם משנה לשנה. המחיר, הרעיון, המקוריות. ההרגשה היא שכל שנה צריך להתעלות על השנה הקודמת. 

בני זוג מוצאים עצמם לעיתים מפיקים אירועים קטנה כמו שליחת סלסלת פירות או פרחים בקופסא למשרד של בת הזוג ביום ההולדת, בבואה הביתה מחכה לה מתנה מרגשת ובערב, יציאה לארוחה מפנקת או למופע שווה. הנה הזדמנות  לפנק א בת הזוג במתנה אוהבת שתמלא את לבה בהערכה. 

רעיונות למתנות לאישה ליום הולדת 

ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שיתאימו לנשים, כדי שכל אחד יוכל למצוא את המתאים לו ביותר עבור האישה שאיתו. 

  1. עגילים צמודים מדובר במתנה יפיפייה שמתאימה לכל אישה. עגילים הינם תכשיט יפה ועדין ומאוד מחמיא וניתן לרכוש אותו בכסף או בזהב. עגילים צמודים זו בחירה בטוחה ומקסימה.
  2. כרטיסים להופעה – כרטיסים להופעה של זמר או להקה אהובים היא מתנה משמחת וגם הזדמנות לצבור חוויות משותפות. 
  3. צניחה חופשית לחובבות האקסטרים. חוויה נהדרת שתיזכר כל החיים כיום המיוחד ההוא בו עשיתם משהו שונה שלא עושים כל יום. זו אמנם מתנה שלא מתאימה לכל אחת אבל זו בהחלט אופציה ששווה לבדוק. 
  4. בושם יוקרתי של מותג אהוב, מתנה פרקטית ומפנקת גם יחד. עגילי טיפה – אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם התכשיטים. עגילים עדינים ויפיפיים שמשדרים אלגנטיות וסטייל. מתנה קלאסית שלא חולפת מהאופנה ומתאימה לכל אירוע. 
  5. סדנת בישול – סדנת בישול בבית או בבית של השף היא חוויה מיוחדת שללא ספק גם מעשירה ומלמדת דברים חדשים. מומלץ לקבל המלצות על סדנא כיפית ומומלצת במיוחד. 
  6. טיסה בהפתעה – טיסה ליעד קרוב היא בהחלט מתנה שווה במיוחד ומפתיעה ושווה. מומלץ לסגור גם על מלון מפנק ושירות חדרים כדי לחגוג כמו שצריך. 

ויש עוד המון רעיונות. מה שחשוב שיהיה שמח, עם הרבה אהבה, השקעה ומחשבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂