מתנות ליום אהבה לאישה

מארז רפאל

200.00

מתנות לאישה ליום אהבה – מארזים ליום אהבה

כמה קשה זה למצוא מתנות לאישה ליום אהבה, בכל פעם שצריך למצוא מתנה מושלמת, ועוד פעמיים בשנה מבקשים מאיתנו הנשים מתנות למועד יום אהבה – לטו באב ולוולנטיין דיי, כל פעם  מחדש הנשים מצפות למתנה המושלמת ואנחנו כמובן רוצים לספק אותן ולבחור את המתנה המושלמת, מבחינתנו יום אהבה הוא יום חג של ממש ולכן עם כל הקושי אין דבר משמח יותר מלקבל מתנה עטופה באהבה, תדמיינו את יום אהבה, יום כולו ורדרד אדום, עם בלוני לב וזרי פרחים אז אנחנו בריגלו רוצים לייצר עבורכם ובעיקר עבור בנות הזוג שלכם או שלכן את המתנה המושלמת, בין אם המתנה היא טעימה כמו משלוח מגש פירות ליום אהבה או זר מתוק ליום אהבה, המטרה המרכזית שלנו היא ליצור חוויה אם היא לא אכילה אז לפחות מריחה טוב כמו זר פרחים משולב עם זר בלוני לב אדומים וורודים אשר ייצרו מתנה לאישה ליום אהבה מושלמת שתגרום לה פשוט לחייך. אבל זה לא הכול כדי לספק את החוויה המושלמת השליח שלנו ייצור איתה קשר, נתאם איתה את השעה של המשלוח ולמקום המושלם שנבחר יחדיו, תסמכו עלינו – מארזים ליום אהבה שלנו יעשו את העבודה והיא פשוט תוכל להשוויץ איך האהובים שלה מפנקים אותה ואתם בשמיים מרוב שמחה ואושר על האושר שנוצר עבורה.

גברים יקרים אנחנו כמובן לא משאירים אתכם מחוץ ללופ, גם לכם מגיע להתפנק במתנה לגבר ליום אהבה, תוכלו לשלוח את הקישור הזה לאישה שלכם ולרמוז לה על המתנה שאתם רוצים.

מתנות ליום אהבה לבת זוג – אין ספק שזוהי חלק מהחוויה

מחפשים מתנות ליום אהבה לבת זוג? את הדבר המושלם? את הדרך המיוחדת ביותר להביע את אהבתנו ביום אהבה? אין ספק שמתנה לבת זוג, זה מצב שכל פעם צריך להפתיע מחדש ולרגש פעם נוספת, צריך לבחור את המארז ליום אהבה והמתנה המושלמת עבור הבת הזוג שלנו, אנחנו חייבים לציין שמתנה ליום אהבה צריכה מלווה ביום של חוויות שאחת מהן היא מתנה ליום אהבה לבת זוג שהיא יכולה להיות מארז איכותי של שוקולד שמיוצר ברמת הגולן – שוקולד דה קרינה חגיגי, אולי שילוב של אלכוהול שמפנייה מבעבעת עם כוסות שמפניה עם כיתוב שם, פרחים ממשי או זר פרחים איכותי, ניתן לעשות לה מספר הפתעות במהלך יום אהבה אבל כמו שאמרנו הדרך החשובה פה זה החוויה – לתת מתנה לאורך כל היום, זה יכול להיות ארוחה זוגית מפנקת במסעדה, זה יכול להיות שיר רומנטי שהוא השיר שלכם, זה יכול להיות כל דבר שיגרום לה לחייך ופשוט להרגיש מיוחדת ביום הזה, אז הטיפ שלנו שמעבר לקנות מתנה ליום אהבה לאישה מרגילו מתנות – צריך גם ליצור המון חוויות משותפות ביחד.

משלוחים ליום אהבה – מתנות לחג אהבה 7 סוגים

אצלנו בריגלו תוכלו למצוא מגוון רחב של משלוחים ליום אהבה לגבר ולאישה, נוכל לתת לכם קצת דוגמאות, קודם כל חשוב לנו לציין שתוכלו ביום זה להזמין מהיום להיום, מארזי המתנות שלנו יגיעו אליכם עם קירור מתאים וטמפ' מדוייקת בהתאם למארז הטעים אותו אתם מזמינים, אז איזה משלוחים ליום אהבה ניתן לבצע? דבר ראשון אפשר להציע לכם מגש פירות ליום אהבה מפנק במיוחד, טעים מרענן שניתן להתחלק בו עם עוד אנשים, דבר שני נוכל להציע לכם משלוח פרחים ליום אהבה, דבר שלישי נוכל להציע לכם משלוח שוקולד שהוא מתנה לחג אהבה אחת האהובות, מתנה רביעית – אפשר להציע לכם מארז מתנה לאישה שיגרום לה לחייך, דבר חמישי הוא אלכוהול איכותי עם סיגרים, דבר שישי שבאתר שלנו תוכלו להזמין הוא משלוח מתוק הכולל עוגה ועוגיות, דבר שביעי הוא חוויה כלשהי מיוחדת (טיסה זוגית בכדור פורח, נהיגה ברכב מרוץ, או אולי אפילו טיסה בשמי הארץ, טיסה ליום אחד) ניתן למצוא אצלנו עוד מגוון של מתנות לאישה ליום אהבה רק תבחרו את המשלוח ליום אהבה שתרצו לבצע ואז תחגגו באמת באמת חג אהבה.

מתנה לחג האהבה ויום אהבה 2023

אחת ההמלצות המרכזיות שלנו לתת מתנות ליום אהבה היא הפתעה, אפקט ההפתעה יוצר תחושות מיוחדות עבור מקבל ההפתעה, אנחנו ממליצים על מתנה מיוחדת שתפתיע, שתרגש ושפשוט תראה אהבה כנהוג ביום זה.

  1. מתנה שיכולה לעשות את העבודה – זה מארז כדור פורח, בלון עם כיתוב של מה שעל ליבכם/ן, מחובר למארז מתנה לאישה לפי בחירה.
  2. קופסת הפתעה מתפוצצות שממנה יוצאים מלא בלונים עם תמונות אחד של השנייה שישאירו את הזיכרונות הטובים של הזוגיות שלכם.
  3. קופסא עם כיתוב I LOVE U  עם פרחי סבון, שוקולד ולפעמים גם בקבוק אלכוהול.
  4. אפשר לשלוח זר פרחים או קונוס ורדים שיעשה את העבודה – ניתן לעשות גם סידורי פרחים על פי דרישה בשילוב בלונים.
  5. אפשר להפתיע עם שילוב של מגש פירות ופונדו שוקולד לטבול ולחלוק ביחד בערב זוגי או שיגיע עד אליכם לדייט בים כמובן שחייב להוסיף בקבוק יין אדום איכותי.
  6. אם ממש בא לכם להשקיע אפשר להזמין סידור פרחים וסידור בלונים לחדר – עיצוב חדר מאובזר במגוון רחב של מתנות שתמיד שווה לשים גם בושם איכותי.

המלצנו פה על הרבה מתנות אם תרצו להיוועץ עם שירות הלקוחות שלנו נוכל לעזור לכם לבחור את המתנה המושלמת בשבילכם ולמצוא את התזמון המושלם לתת אותה – אז אל תתלבטו יותר מדי ופשוט הזמינו.

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂