היי אחות! בדרך למסיבת רווקות בידיים ריקות?

מסיבת רווקות מתנות

מסיבת רווקות היא אירוע מרגש מאוד. כאשר אנחנו מארגנות מסיבת רווקות לחברה הכי טובה שלנו שמתחתנת כדאי לנו לחשוב על מתנה למסיבת רווקות שנביא לה כל החברות ביחד. המתנה יכולה להיות תכשיט או בקבוק יין יקר. חשוב לדעת לתת גם מתנות למסיבת רווקות לכל המשתתפות במסיבה. מתנות אלו יכולות להיות צנועות יותר מהמתנות שאנחנו נותנות לכלה.

מתנה לכלה למסיבת רווקות מה לבחור?

מתנה לכלה למסיבת רווקות צריכה להיות מתנה יצירתית ושובבה. המתנה יכולה להיות בקבוק אלכוהול או שוקולד שביחד אתו נעניק במתנה ברכה שובבה או זוג תחתונים סקסיים. כאשר אנחנו רוצות לבחור מתנה לחברות במסיבת רווקות, חשוב לשים לב לנושאים כמו תקציב ומתנה שווה לכל החברות ביחד. אם ניתן לכל החברות את אותה המתנה אף אחת לא תרגיש מקופחת או תעלב.

איך בוחרים מארז מתנה לרווקה?

מארזים למסיבת רווקות יכולים לסייע לנו להפוך את מסיבת הרווקות שלנו למסיבה שהיא חוויה מושלמת של אלכוהול, אווירה טובה והרבה מאוד מתוק. מארז מתנה למסיבת רווקות כולל בדרך כלל מתנות קטנות כמו סוגים שונים של יין ואלכוהול וגם סוגים שונים של שוקולד. אנחנו יכולות לבחור לצרף לחבילה גם קלפים שנקרא בהם את העתיד.

דברים טובים באים באריזות קטנות, משפט יפה אך הבעיה במשפט הזה זה "קטנות" למה לא לשדרג את הקטן במשהו ענק! וטוב? וכשאת נוסעת למסיבת רווקות של האחות את תבואי עם משהו אחד, אבל גדול, שמכיל בתוכו כל מה שאת יודעת שהיא צריכה ביום המשוגע האמיתי. נכון, היא מתחתנת, והחתונה זה השוואו הגדול, אבל בינינו בנות, האירוע המשמעותי של החתונה הוא בכלל לפני החתונה וזהו מסיבת הרווקות, אשר מה שקורה מסיבות  האלה הם הדברים האמיתיים ביותר שיכולות לקרות בין הבנות כששום גבר לא נמצא בסביבה. כל הרגשות שבניתן זו לזו צפות, ואיתן אפשר לתת מארז מפנק לאישה הכי מיוחד ומושלם שרק נשים יודעות להעניק אחת לשנייה ניגלה לעולם.

מארז למסיבת רווקות – למה חשוב לדעת לפנק את החברות שלנו?

מארז למסיבת רווקות צריך להיות ייחודי. הבחירה לתת מתנות למסיבת רווקות, יכולה לאפשר לנו להראות לחברות שלנו שהן חשובות שלנו ושאכפת לנו מהן. חשוב שנדע לפנק את החברות שלנו ולהראות להן שהן חשובות. אם נדע לפנק את החברות שלנו באירועים חשובים אז הן יהיו שם בשבילנו גם כאשר לא הכול נוצץ ושמח.

רעיונות למתנות יצירתיות למסיבת רווקות

מתנות למסיבת רווקות לא חייבות להיות מתנות "משעממות". אנחנו יכולות למשל לבחור לתת מתנות יצירתיות כמו למשל להדפיס תווית משלנו לבקבוק היין שניתן במתנה לכלה. אנחנו יכולות לבחור גם להכין לכלה אלבום תמונות שיסכם את כל ימי הרווקות שלה חשוב להתאים באופן אישי את המתנה לכלה וגם לחברות שלה – אחרת המתנה לא תהיה ייחודית ואפשר לומר שהיא תהיה גם חסרת משמעות.

כאשר נדע לבחור נכון את המתנות למסיבת הרווקות שלנו, נוכל לשדרג את האירוע ולהפוך אותו להרבה יותר יוקרתי. אירוע יוקרתי הוא אירוע שיש בו הרבה פינוקים, הפתעות ומתנות. זה לא ממש משנה אם אנחנו עורכות את המסיבה בווילה עם בריכה, בחוף הים עם מדורה או בלופט – חשוב שנשים לב לפרטים הקטנים של האירוע ונקפיד שהם יהיו יוקרתיים וברמה גבוה ככל הניתן. מתנות ייחודיות כמו בקבוק יין אישי או שוקולד ממותג יכולים להיות מתנה שכל אחת תשמח לקבל במהלך כל מסיבה וגם במהלך מסיבת רווקות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עגלת קניות
התחילו להקליד כדי למצוא מוצרים שאתם מחפשים.
חנות
0 items עגלה
אנחנו זמינים 🙂